februari 16, 2012

6månaders-spruta

idag har jag varit med Lykke till BVC för läkarundersökning och vaccination. hon blev lite ledsen av spruta nr två men det gick över ganska fort. annars såg allt bra ut och barnläkaren sa att hon var en riktigt fin liten tjej =) då blir man alltid stolt som mamma. vuxit har hon dessutom gjort min tösabit. 67cm lång och nästan 7,5kg vägde hon. min mumsa!

Min mormor och morfar passade Liam under tiden och sedan fikade vi allihop tillsammans. Senare kom NLT på besök hemma hos oss. de skulle göra ett reportage om barnfamiljers ekonomi och frågade mig om vi ville ställa upp så vi gjorde väl det, haha. jag satt såklart och gömde mig bakom barnen på varenda bild som togs =) reportaget kommer i alla fall med i tidningen Pralin nästa lördag tror jag..

1 kommentar:

  1. Sv: jasså har ni lika! Har nog inte lagt märke till de:P
    Byrån för 1150 tror jag och tvbänken vet jag ej va den blir att kosta:P

    SvaraRadera