oktober 02, 2011

VI SKA GIFTA OSS

Hade en jättemysig dag och kväll i Köping igår! Dennis och jag gick ut och åt på restaurang där han bokat bord och som en fin avrundan så passade han på att gå ner på knä och fria till mig, med ring och allt! Tredje gången nu så jag kände att det var dags att tacka ja ;)

Nu börjat alltså planerande och donande inför den stora dagen. Om Dennis får bestämma så ska vi gifta oss borgeligt och så billigt som möjligt, men bestämma det får han såklart inte göra. Näpp, ska det va så ska det va! Stort fint och precis allt vi önskat! Jag ska minsann bara gifta mig en endaste gång och då vill jag inte ångra någonting sen =) Vi kommer dock att vänta till jag blivit frisk, så när bröllopet blir vet jag inte riktigt. Det beror helt på när jag får min operation.

Nej nu ska jag sova. Lykke har äntligen somnat efter timmar av vyssande och vaggande. Hon mår oftast inte alls bra om kvällarna vår tös. Skriker och är i princip otröstlig i flera timmar, men sover sedan bra hela natten. Försöker med allt och hoppas att det blir bättre snart, vad det nu än beror på. God natt!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken lycka! Stort grattis. :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger grattis här med! Sen blev jag lite nyfiken, har han friat förut och du sagt nej? :P

    Hoppas Lykke blir bättre av dropparna!
    Inte roligt när dom är otröstliga<3

    SvaraRadera