januari 14, 2011

LATMASKEN

Jag vet att jag har en tråkig blogg och ett tråkigt liv, men jag är för lat.
Jag är för lat för att fixa en header som är hygglig att se på.
Jag är för lat för att ladda min mini-pc så att jag kan ta en bild med min webcam.
Jag är för lat för att föra över bilder från kameran till datorn.
För det mesta är jag till och med så lat att jag inte orkar plocka upp digitalkameran ur kameraväskan.
Det finns alltså inga bilder att föra över.

Jag vet inte hur man mobilbloggar och jag tror att jag är för lat för att lära mig.
Jag är alldeles för lat för att köpa mig en hygglig telefon som man KAN mobilblogga ifrån, eftersom jag inte vet ett dugg om elektronik.
(Det är nu ni ska tipsa mig om en bra, snygg mobil. Helst en som ligger på ett riktigt överpris, då jag tänker skriva upp den på firman. Förmåner, förmåner!)
Jag är helt enkelt för lat. =)

1 kommentar:

  1. Sv: nu har inte vi samma blogg så för dig vet jag inte hur man gör! Jag skriver vara ett sms :) och det syns ingenting än på mig! Men magen kom tidigt när jag väntade Theodore sp jag räknar med att den kommer komma runt samma vecka :)

    SvaraRadera