november 25, 2011

buttert bittert var det här

härliga (men blåsiga) fredag! barnen är pigga och glada men mamman är dödstrött. kan inte somna på kvällen och inte sova inte sova på nätterna :( och jag drömmer så konstigt igen...

18 dagar till operationen idag. När jag pratade med Uppsala igår fick jag reda på att förutom att det är en vaken-operation så kan de inte ge mig lugnande. Nada. Eftersom det kan göra det svårt att sätta igång hjärtklappningar under ingreppet, vilket de måste göra för att lokalisera var felet sitter. Men great! Tänker jag. Jag ska inte bara vara vaken medan de gräver runt i min kropp, nej jag ska också vara vid fullt medvetande. Fy fa-an säger jag bara! Och ingen häftigt ärr mellan tuttarna får jag heller som bevis på hur modig jag varit. Nej vet ni var mitt "häftiga-ärr-jag-föreställt-mig" kommer att sitta? I ljumsken! Hur ballt är det då? Nä, just. Inte alls.




Ganska pissed off morsa who's putting up a great face. Ska förresten unna mig en ögonlaser sen så att jag slipper bågarna från -65.

1 kommentar:

  1. DU ÄR JÄTTEDUKTIG O. MODIG TJEJ<3<3<3<3 det tycker jag allafall!

    SvaraRadera