januari 05, 2012

min familj

Jag avgudar min lilla familj.

Jag blir så glad när Dennis kommer hem med en gåva bara sådär, utan någon speciell anledning. När han viskar kärleksförklaringar och när han var dag får mig att känna mig speciell och unik. Älskad.

Varenda millimeter av min kropp fylls med lycka när Liam säger något tokigt roligt och när jag vid läggdags får en blöt puss och ett "jag älskar dig" så glömmer jag minsta lilla bråk vi haft under dagen.

Bland det vackraste jag vet är att se min prinsessa långsamt somna in bredvid mig i sängen och hur trött jag än är när hon väcker mig med sitt joller halv tre på morgonen så kan jag inte låta bli att le.

Det är kärlek utan dess like, och jag älskar varenda en av dem så ofattbart mycket. Min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar