januari 03, 2012

NU SKA HÄ BANTAS!

Eller ja, inte bantas, men formas. Jag och Dennis ska komma i form till bröllopet. Vi ska inte banta, men äta rätt och försöka träna mycket. Så senare idag ska vi börja med att mäta diverse olika kroppsdelar (haha) och sedan får vi se om vi klarar av att förändra oss ;) Vi måste dessutom köpa en våg... Jag vägde mig när vi var i Uppsala och låg på 55kg. Till mina dryga 160cm är det en helt normal vikt men jag vill ändå bli av med några kilon och främst få lite mer muskler igen =)

Dennis har väl ett antal (läs minst 10) extrakilon att bli av med, haha! Det som är synd med honom är att han inte verkar tycka att träning är speciellt roligt. Därför är det svårt för honom att komma igång. Jag förstår inte riktigt det där, för jag älskar ju att träna. Och jag tycker att bröllopet borde vara en riktig morot för honom, så som det är för mig. Alla vill väl vara snygga på SIN dag, eller hur?

Hur som, önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar