januari 09, 2012

ZUMBASTART!

Eftersom vi försöker att gå ner några kilon så kommer vi att dra ner rejält på kolhydraterna. Idag har vi därför ätit köttgryta + massor av grönsaker till middag =) Vem behöver potatis? Det är ju ändå bara ett tillbehör... Köttet, salladen och såsen som verkligen gör middagen tycker jag.

Jag mår så illa, varje dag... Nej, ingen liten Love i magen! Utan jag tror att det beror på hormonspiralen. Man kunde tydligen bli att må lite dåligt i början. Hoppas det går över snart.

Ikväll måste jag komma ihåg att ställa klockan för imorgon är Liams jullov slut och han ska till dagis till 09.00. Och jag måste försöka få någon tid till att träna imorgon medan han är där. Den 7 februari kör jag nämligen igång ett Zumbapass här i Smedjebacken, så jag måste lägga upp ett program osv.

Jag kommer att köra 8 tisdagar i taget och det kommer att kosta 600:-. Alla nyfikna får prova gratis första gången! Så passa på att anmäla er nu till mig här eller på 0722051991. Begränsat antal platser =)

1 kommentar:

  1. finns de platser kvar till zumban? och vilken tid kommer de vara?// Louise

    SvaraRadera