december 17, 2010

SKÖNA GÖTET

Vi har anlänt till sköna Göteborg för att fira jul riktigt ordentligt med hela familjen, och det ska verkligen bli toppen! Det är redan toppen förresten. Liam verkligen älskar sin faster Klara och jag, jag trivs som firren i vattnet! Den enda som saknas nu är pappa Dennis, som skjutsade hit mig och L, sov en stund och sedan fick lov att åka hem igen för att jobba. Lång historia... Men sisådär 80 mil senare så kommer han nog tillbaka ikväll någon gång.

Vibeke och Juhani jobbar och Klara är på dagis. Liam har fastnat framför teven och jag funderar på att skriva lite på boken. Min bok, som kan bli verklighet. Kanske. Hoppas.
Inspirationen kom till mig i bilen på väg hit, så det är väl kanske lika bra att passa på att skriva på innan man får skrivkramp igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar