december 14, 2010

STÄLLER IN, SÅDETSÅ

Idag har jag sjukanmält mig, valt att stanna hemma och kurera mig, sagt ifrån mig alla tre Zumbapass. Det är första gången det händer under den här terminen, på cirka 70 pass att morsan anmäler sig sjuk, men idag pallar jag fan inte. Jag har haft ont i halsen till och från hela hösten, just på grund av att jag aldrig riktigt stannat upp och vilat.
   Det är vad jag ska göra nu, vila. Dansmorsan måste bli frisk. Måste måste måste.

För att beskriva vilken smärta jag handskas med så bjuder jag på en bild på mig och burken när vi var sjuka. Sjuka nog att gå på maskerad med svart ögonskugga i hela ansiktet.

2 kommentarer:

  1. Svar: aha ok va kul:P
    Vi ha inte skyddat oss ända sen vi började planera Wilde men det är väl inte förens förra månaden vi bökade försöka på riktigt;P

    SvaraRadera
  2. Svar: ja får hålla tummarna! Jag hoppas vara de inte tar lika lång tid som de tog att tillverka Wilde:p
    Ja jag skulle också vilja ha ett litet flickebarn, vore skoj med en av varje:)

    SvaraRadera