december 01, 2011

duktiga tjejen

Jag har inte ammar Lykke sedan 06.30 imorse. Storleken på pattarna just nu är alltså inte att leka med! Det känns lite också må ni tro... Hur som, jag har haft en jättenöjd bebis hela dagen!! Först tog det ett tag innan hon ville äta, men vid 10.30 fick jag i henne en hel flaska. Sedan sov hon länge och väl, vaknade för ett blöjbyte och somnade sedan om i vagnen när vi gick och hämtade Liam på dagis. På vägen hem gick vi förbi vid louise och pojkarna så att de större skulle få leka lite. Hade tagit med mig mat till Lykke så vid 15.00 åt hon ca 140ml igen. Utan att vara arg och skrika denna gång! Och så länge har det nog aldrig gått mellan hennes måltider (förutom någon gång på natten). När hon ätit sen så var hon nöjd och glad ända till vi gick hem, då hon somnade igen... Antar att hon blir vaken en del i natt men det får man väl ta, bara hon är nöjd med flaskan så mår jag mycket bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar