december 01, 2011

svar på kommentar

Jag kommer inte in på din blogg från telefonen Sandra så jag svarar här. Jo hon är rätt liten men ändå 3 månader. Med Liam var det inga problem att både ge flaska och att amma men det funkar tyvärr inte med Lykke. Hon blir jättearg och vägrar varenda gång eftersom hon vet att det finns mat på annat håll. Samma sak även om hon inte ätit på 5-6 timmar.. Tillslut tar hon ju den men det är en riktig kamp varenda gång och ammar jag henne då nästa gång hon är hungrig så blir det samma visa igen sen när hon ska få flaskan. Och grejen är den att hon MÅSTE ta flaskan nu, eftersom jag ska operera mig om två veckor. Hade det inte varit på det viset så hade det ju inte varit lika bråttom... Fick jag välja själv så önskar jag att det funkat med amningen men ibland händer saker man inte förutspått tyvärr =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar