december 12, 2011

Imorgon bär det av..

ligger i sängen bredvid världens finaste prinsessa. Prinsen ska precis gå och sova och han ville att farmor skulle lägga honom. Farmor som ska vara här och passa barnen nu när jag och Dennis åker till Uppsala.

Jag har haft massor av besök idag. De har kommit med gåvor och det känns nästan som att alla tror att jag ska dö och därför kom för att säga farväl, haha. Nä förmodligen får ni dras med mig ett tag till! Jag vill ju hinna gifta mig innan jag dör =)

Det har känts bra med besök. Både Sara och Sofia har varit här, mamma och pappa, Dennis farmor Raili, Tobias och Frida. Jag fick en blomma av Sofia och en skyddsängel av Sara. Mina fina fina vänner! Mamma lagade lunch och hjälpte mig att hämta Liam på dagis. Bästaste mamma.

Jag har helt enkelt världens bästa människor runt om mig och det hjälper mig så otroligt i dessa tider. Även om jag hade räknat med stöd från annat håll också så försöker jag att inte tänka på det just nu. Behöver inte mer negativ energi just nu...

Nej, nu ska jag krama min fina pappa hejdå och sedan ska jag krypa ner bredvid Lykke igen och försöka sova. Tror att det kan bli tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar