december 14, 2011

god morgon...

Då var det morgon igen då och snart dags för operationen. Är så nervös att jag skakar. Men stödet här har hittills varit väldigt bra. Tydligen så kommer jag att ha en sköterska med mig under ingreppet som bara kommer att koncentrera sig på mig, fråga hur jag mår etc..

Jag tycker att jag haft sådan konstig värk i hjärtat, eller i området där det sitter. Har väl blivit både paranoid och hypokondrisk nu på kuppen, haha. Åh jag hoppas verkligen att detta går bra, för mina barns skull. Är som sagt skit nervös och orolig men tänker samtidigt på hur mycket jag längtat efter den här dagen, och efter att få bli helt frisk. Allt jag vill nu är att det blir imorgon och att allt gått bra. Då ska jag aldrig underskatta livet igen. Känns som något alla sjuka säger när de vill bli friska, haha...

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå jätte bra ska du se. Skönt att få ha någon som är med dig hela tiden också. Håller alla mina tummar. Kram

    SvaraRadera