december 02, 2011

för mycket eller för lite? lagom kanske?

Idag har jag haft besök av bästa camilla. Vi har bakat torra lussekatter och saftiga saffransmuffins. Däremellan har jag gnällt på mina tuttar, som fortfarande värker som fa-an. Nu har de dessutom blivit helt totalt missformade. Dödar någon om det inte går tillbaka sen.

Lilla familjen har nyss avnjutit en enkel köttgryta. Både Liam och Lykke sover, Dennis klinkar på sin plastgitarr och jag ligger här i sängen och tycker synd om mig själv. Det är så synd om mig att jag snart ska unna mig en massa godis. Japp.

Idag har lykkes måltider sett ut såhär:
Klockan 09.00 - 150ml
Klockan 13.30 - 200ml
Klockan 17.30 - 165ml
Klockan 19.30 - 90ml

Är det normalt? Lagom? För mycket? För lite? Dela med er av er åsikt! Hon har verkat så nöjd i alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar