juni 16, 2011

GRAVID OCH MODELL FÖR EN DAG?

Ni har väl hört talas om "Modell för en dag?" Nu är det så att mina söta lilla mamma kommit på att vi ska åka till Falun för att bli sminkade och fotograferade på Söndag. Skoj! Enda problemet (läs problemeN) är att jag dels är gravid (och inte bara gravid utan HÖGGRAVID), och dessutom har jag packat ner ALLA fina kläder jag äger inför flytten. Har alltså ingenting att ha på mig. Citerar Melissa Horn när jag slänger ur mig ett "Hur ska det gå?" och tar mig ett glas saft. Jag har ju faktiskt både plan A och en plan B lite halvt uttänkt, alternativt även C.

Plan A = Jag går igenom hela Camillas garderob och försöker hitta något att klämma i min havande kropp i.

Plan B = Funkar inte plan A så går jag ner i källaren och river upp varenda kartong som är märkt "KLÄDER". Plan B kan alltså ta en stund och för att få den att gå igenom tidsmässigt måste nog barnvakt införskaffas. Förmodligen för hela helgen.

Plan C = Jag ställer in hela tjofräset och fortsätter att gå naken till vi flyttar på torsdag.

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. du har ju inte så stor mage ännu, så det problemet är väl inte så svårt å lösa ? annars kan du ju ta i underkläder, det är ju många som gör det :)

    SvaraRadera
  2. Hej. vart i Falun kan man göra det, vill också.

    SvaraRadera