juni 06, 2011

HEMMA IGEN

Är hemma igen. Helgen har varit riktig mysig med fint väder, trevligt sällskap och riktigt god mat. Inga som helst problem med hjärtat har jag haft heller så det känns bra. Men det är jobbigt det här, helA grejen med att "vänta och se" och inte kunna göra något.

Det ser ut som att det blir en varm och fin dag. Jag ska måla på hörnskåpet en vända och sedan funderar jag på att åka till mamma och pappa och måla Liams växasäng. Egentligen behöver vi packa några flyttkartonger men hinner vi inte det så är det ingen fara. Det ska visst regna imorgon och på onsdag så då passar det ju bättre.

Så, nu har jag svamlat om lite allt möjligt oviktigt. Här kommer de få bilder jag tagit under helgen.



Det var läskigt att bada först men efter ett tag gick det över och Liam for runt som en raket i vattenbrynet =)









TTYL / nattiS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar