juni 30, 2011

BRISTNINGAR?

Dagens blogginlägg skriver jag på en dator, äntligen! Vi har inget internet än men jag har kopplat denne dära iPhönen i datorn och då fick man tydligen internet i den? BRA uppfinning!

Jag har blivit lite solbränd, nu när vi varit ute så mycket flera dagar i rad. Det är ju kul, men något som är mindre kul är att jag tror att det börjar bildas bristningar på min mage!! Jag fick ju egentligen inga förra gången förutom en spricka från "hålet" där mitt navelsmycke suttit, och nu verkar den börjar sprida sig. Det kliar och svider och börjar bli lite rött. Suck, kommer förmodligen att bli helt randig den här gången... Har ni mycket bristningar? Har ni fått fler andra gången än första?

2 kommentarer:

  1. Jag svarar väl på dina frågor här trots att jag skrev på fb;P
    Japp, här är en med massa bristningar, både mage,rumpa,höft och lår!! TYVÄRR! Dock bara de på magen som syns numer typ.
    Det börjar dyka upp mer bristningar nu för mig, eller dom jag redan har blir fortsatta om jag säger så. Inte så mycket, ÄN...

    Men som sagt, finns ju inget man kan göra åt saken dessvärre. Bara försöka leva med dom och tänka på det positiva man fick utav det:)

    SvaraRadera
  2. Hela min mage är en enda stor bristning, men det gör inget, det bleknar ju... :)

    SvaraRadera