juni 26, 2011

KOMMIT IORDNING

För vi har flyttat! Japp, nu har vi kommit på plats i Smedjebacken och vårt hus. Vi har plockat och grejat ända sedan vi kom och samtidigt firat midsommar med 18 andra personer, mitt i kaoset! Har därför inte haft tid till att blogga och kommer förmodligen inte att ha det under en tid framöver. Ska försöka skriva ett eller ett par inlägg om dagen i alla fall, trots att vi inte har något fungerande internet inkopplat än. Tackar Gud för min underbara iPhone =)

Förresten trivs vi jättebra redan, jag och min lilla familj. Kom och hälsa på vettja!

3 kommentarer:

  1. Lär ju ta och kommentera för en gångs skull! Huset var jättefint och jag tror absolut att ni kommer trivas. Jag ser fram emot att kunna "slinga förbi" på en kaffe vid illa valda tillfällen ;) På måndag ska jag boka släpkärra så vi kommer iväg och kan hämta resterande smågrejer från lägenheten.

    /Kim

    SvaraRadera
  2. Jag kan inget annat säga än att jag är avundsjuk!!

    Säg bara till om du har tråkigt nån dag och en liten Liam som kanske behöver tröttas ut, Wilde hjälper nog gärna till ;D :P

    SvaraRadera
  3. Jag ser med spänning fram emot bilder på huset när du pysslar och har dig :) Stor KRAM till er och grattis till huset :)

    SvaraRadera