juni 13, 2011

SÖNDAGSMYS MED VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR, MINA

Igår var vi hemma hos världens bästa föräldrar. Alltså mina föräldrar. De ställer verkligen alltid upp för oss, vad det än gäller och det är jag så otroligt tacksam för. Ska göra allt i min makt för att behandla mina barn lika väl som jag alltid blivit behandlad.

Hur som helst, vi var hemma hos dem i princip hela dagen igår. Liam sprang naken på gräsmattan och badade i poolen. Plaskade ner sig själv, morfar och även gammelmormor fick sig en dusch. Tyson bara lyfte han upp och dämpde ned i poolen så han fick sig också ett dopp =)

De bjöd oss på grillat och jordgubbar till efterrätt. Puh, jag är mätt fortfarande! (inte riktigt, men ni kanske förstår hur nära sprick-punkten jag var igår??)

När vi ätit for vi upp till huset, VÅRT hus, där de nuvarande ägarna visade oss (läs Dennis, pappa och morfar) hur bergvärmepumpen fungerade. Jag själv gick runt och möblerade i huvudet =) längtar så efter midsommar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar