februari 01, 2011

DAG 1

Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv


 

1. Jag är Zumbainstruktör och tycker själv att jag har världens roligaste jobb.
2. Sambon däremot tycks se det mer som en hobby vilket kan göra mig smått irriterad.
3. Jag tycker att det är oerhört jobbigt att ringa diverse samtal utan har mycket lättare för att prata "i verkligheten".
4. Jag är livrädd för att flyga flygplan.
5. Jag längtar efter att få njuta av min graviditet ordentligt. Dvs slippa må illa  24 timmar om dygnet.
6. Jag är övertygad om att Liam kommer att bli världens bästa storebror.
7. Jag är stensäker på att ärtan i magen är en pojke. Å andra sidan var jag lika säker på en tjej förra gången och se hur det blev =)
8. Jag har börjat skriva på en bok som länge har funnits inom mig och kan tala om för er att det tar tid.
9. Jag tycker att opera är lite mysigt.
10. Jag har bara varit riktigt kär en endaste gång och det håller i sig.
11. Jag älskar att umgås med min familj.
12. När jag ammade Liam så åt jag cirka 200 gram choklad om dagen.
13. Jag tycker att vatten är en underskattad dryck.
14. Jag tänker alldeles för mycket på alldeles för konstiga saker.
15. Jag hatar inte någon. Ogillar kanske, men hatar inte.

2 kommentarer:

  1. Haha ja endast av en anledning och det är att jag INTE vill vara höggravid och toktjock under sommaren en gång till. =) Glenn vill gärna att Mindie ska bli lite större också. Så lite till ska vi nog vänta =)

    SvaraRadera
  2. Grattis! :) Guu, va kul & va avis jag blir :p När är det beräknat? hihi

    SvaraRadera