februari 09, 2011

DAG 7

En bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig

 Det här är min mamma. (Och Liam då). Min underbart fina, älskade mamma. Hon är en enorm inspirationskälla som ALLTID hjälper oss, oavsett vad det är vi behöver. Hon har gjort mig till den jag är. Hon har lärt mig vikten av att vårda och av att älska. Hon har skapat mig, format mig ur ett enormt ödmjukt perspektiv och jag är henne för evigt tacksam för det. Jag älskar henne av hela mitt hjärta och ska göra allt i min makt för att trampa upp precis samma fotspår som hon lämnar efter sig.

3 kommentarer:

  1. Svar: haha ja det med, fast min mamma säger att jag va likadan som Wilde så med min tur blir väl alla mina ungar helt galna! haha :P

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar text till din mamma! Du är så gullig Natalie! PUSS!

    SvaraRadera
  3. Svar: haha ja jag är stolt att jag ens gjorde det!! :P
    Än så länge är jag nöjd, men vi får väl se hur de går när jag ska fixa det själv sen, då låter det nog på ett annan sätt! ;P

    SvaraRadera