februari 21, 2011

MÅNDAG

God middag! Idag gick vi upp 08.40, vilket jag tycker är alldeles lagom tid. Jag vet inte riktigt vad som hänt med vår lilla kille men riktigt duktig på att sova har han blivit, och i precis rättan tid, när hans gravida mamma är som tröttast.

På förmiddagen har vi gjort lite vardagliga saker, såsom fixat lite med fakturor, tvättat, rivit ner blomkrukorna i köksfönstret och dylikt. På grund av sistnämnda aktiviteten så har vi också dammsugit =)

Nu sover monstret och jag suger lite på en spendrups-cola. Jag som aldrig annars dricker läsk tycker att det är riktigt gott just nu! Det känns verkligen som att mina smaklökar förändrats. Det mesta smakar illa eftersom jag är gravid, men coca-cola och kanelbullar går riktigt bra... Suck =) Vad älskade/hatade ni att äta och dricka när ni var med barn?

1 kommentar:

  1. Med Wilde älskade jag all frukt och allt surt, skalade tex citroner och åt;)
    Hade nog inget så dom jag inte ville ha heller.

    I denna graviditet så är de mesta feta maträtter uteslutna, godis och annat sött är jag aldrig sugen på även fast jag jämt åt de innan.
    Kinamat som jag skulle kunna leva på innan skulle aldrig falla mig in att ens tänka på nu ungefär.
    Glass och frukt är något jag kan bli sugen på ! :)

    SvaraRadera