februari 28, 2011

MÅNDAG

Påbörjar väl en ny vecka då, efter en mysig helg i Göteborg. Tyvärr var jag och Dennis i luven på varandra mest hela tiden när vi var borta, vilket förmodligen var riktigt jobbigt för de som blev besökta... Men men, så är det när den ena är gravid med pms och den andre bara har pms =)

Jag mår illa idag, som vanligt... Sitter här medan L sover och försöker fundera ut vad vi ska äta idag. Korvstroganoff? Det känns som att det är något jag faktiskt skulle klara av, men tyvärr lyckas jag aldrig få till en god sådan. Suck, det blir väl så när man egentligen inte har lust att laga mat över huvud taget.

Senare idag bär det i vanlig ordning av mot Söderbärke för ett Zumbapass. Jag hoppas att det kommer lika många som förra gången. Det värsta jag vet är när det bara är ett par stycken där, då det känns så fattigt på något vis. Den negativa sidan av att ha drop-in antar jag =)

Nej, nu ska jag chilla lite med en apelsinläsk light och vänta in Dennis som snart kommer hem från jobbet. Senare kanske det dyker upp en hög bilder här som vi tagit under helgen. Vem vet! ;)

TTYL / Nattis

1 kommentar: