februari 10, 2011

DAG 8

Kortsiktigt mål för denna månad och varför

Det enda mål jag har när det gäller mig själv för den här månaden är väl att jag trots graviditet ska orka med alla träningspass jag tagit på mig. Jag märker hur konditionen försämras och även om det är helt normalt så är det frustrerande att inte orka lika mycket som förut. Jag försöker vara på topp hela tiden trots att jag blir yr och mår riktigt illa efteråt. Trots detta är jag riktigt glad för att jag kan syssla med det som jag gör samtidigt som jag är hemma med Liam om dagarna.

Min ögonsten. Och lilla ärtan i magen. Jag längtar fruktansvärt mycket efter inskrivningen den 23dje februari och jag vill så gärna göra ett tidigt ultraljud. Är så nyfiken på vad som gömmer sig där inne den här gången =)

4 kommentarer:

  1. Man kan ju göra ett tidigt ultraljud om man vill det och inte vill vänta ända tills det i vecka 18-19 ! Jag fick dock betala 300:- för det , men det var det värt för att se den lilla krabaten ! :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Aha okej, jag går i Smedjebacken:)

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja jag tycker det är bra här, har visserligen inget att jämföra med men jag trivs då:)
    Vad heter din bm? Jag ska ju till Ludvika på mvc på torsdag!! :P

    SvaraRadera