februari 17, 2011

JAG BLIR SÅ TRÖTT

Jag blir trött, så fruktansvärt trött på allt ibland.
Jag blir trött på att folk anmäler sig till mina kurser, går flera gånger och sedan när räkningen kommer, ja då ska man inte fortsätta. Jag blir så trött på att man då bara struntar i att betala fakturan jag skickat ut utan att höra av sig, så att jag blir tvungen att sätta mig och skriva ut påminnelser förmodligen helt i onödan eftersom man säkerligen inte tänker fortsätta. Gör man så med alla sina andra räkningar också? Struntar i att ringa upp företaget om man har ett problem med räkningen mat fått och sedan totalt skiter i att betala?

4 kommentarer:

  1. ja det ska tydligen vara normalt å ha blödningar andra graviditeten, för att kroppen är "van" att vara gravid så kan de lätt bli så sa dom. men nu har blödningarna hållit sig borta ett par dagar så det är skönt.

    Okej, med Liam va moderkakan i framväggen eller vad det heter då? men du är så smal så det kan mkt väl stämma att magen kommer redan nu :)

    SvaraRadera
  2. jag vet inte så mkt om det, men ja det kan bero på att magen kommer lite senare och jag tror man känner rörelserna senare också. men är inte säker! :)

    jo men om den ligger längre ut denna gång så kommer nog magen om någon vecka, iaf innan vecka 25 ;)

    jo jag känner lite iaf :) å jag är ganska säker på att det är bebisen som rör sig. min mage kurrar ganska ofta och när jag känner rörelser så är det inte samma sak som att magen kurrar. :)

    SvaraRadera
  3. Men vad dålig stil att inte betala :(
    Kan inte du skicka inkasso på dom så dom betalar iallafall det dom är skyldiga...?

    SvaraRadera
  4. SVAR: Ja, den är rosa! Nej det behöver du inte, du kan ta med den nästa gång ni kommer till Götet. Eller så hämtar jag den nästa gång jag är upp :) Hoppas allt blir bra med räkningarna! <3

    SvaraRadera