februari 02, 2011

MORRN

Liam har sovit riktigt bra ett par nätter. Det går ju lite i perioder men oftast så sover han faktiskt hela nätterna igenom. Han brukar somna mellan 19.00 och 19.30, sover sedan på, vaknar kanske någon gång och letar efter sina nappar, och oftast vill han ha en vällingflaska runt 06.00. Sedan brukar han somna om och sova till runt 09.00, vilket ju är helt fantastiskt! Det enda negativa jag kan komma på med sovmorgon är att jag missar Vakna med the Voice varenda morgon ;) Hur sover era småttingar?

4 kommentarer:

  1. haha jag håller med. jag satt jämt å kollade på vakna med the voice, varje morgon, från de börja tills de sluta! men nu hinner jag inte ens se lite ! haha! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, och swebank ville att vi skulle ha 14800 över efter att hyra amortering och drift är betalt. På bara sambons lön och min lilla lön, mina pluggpengar får ju inte räknas. irriterande!!!

    SvaraRadera
  3. Dom kan ta sin kalkyl och köra upp den i arslet. Vi ska plocka ut varenda krona vi har hos dem, om dom får låna våra pengar till asdålig ränta tycker man ju att vi borde få låna deras till hög ränta. Men icke

    SvaraRadera
  4. Wilde somnar vid 19.30 och brukar sova till ca 05-06 då han får välling och somnar om till ca 09.00 och ibland kan de hända att han vaknar 1 gång på natten men somnar om snabbt. Såhär har det varit ett tag nu MEN de senaste nätterna nu har varit förjävliga, då har han vaknat titt som tätt och sedan velat upp vid senast 07!! Tror det har med tänderna å göra så jag hoppas han återgår till sina rutiner snart! :)

    SvaraRadera