februari 18, 2011

Igår var jag trött på allt. Idag känner jag mig lite piggare, kanske för att det är fredag och fint väder och HELG! mmm
Jag älskar helg.

Hur som helst. Jag har oroväckande ont i benhinnorna. Mest i höger ben, men det börjar även kännas av i det vänstra. Jag vet att man kan få det när man tränar för mycket, men jag tycker inte att jag kör fler pass än vad jag borde klara av. Det kan ju dock vara annorlunda när man är gravid, vad vet jag. Någon som vet?

Ikväll är det tänkt att jag ska hem till Burken på Mary Kay party, the och fika-mys. Det låter riktigt lockande såhär på förmiddagen men samtidigt så vet jag ju om att det är om kvällarna jag mår som värst och är som tröttast. Jag har i alla fall bestämt att jag ska åka dit hur jag än känner mig. Tror att det kan vara något jag behöver =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar