februari 19, 2011

SATURDAY

Igår kom jag iväg på mary kay partyt och jag är glad att jag gjorde det. Det är så skönt att få annat att tänka på när man mår dåligt, och till och med skratta lite (läs ordentligt). Burken hade dessutom varit riktigt ambitiös natten (?) innan och bakat en riktigt god cheesecake som vi åt tillsammans med marinerade bär. M U M S!

Idag vaknade vi upp till en strålande sol och började genast planera någon form av uteaktivitet, men när vi såg att termometern visade på -18 så var det bara den stora killen i huset som kom iväg. Jag och Liam har istället spenderat hela dagen inomhus. Vi har tittat på alpint, slumrat på soffan, ätit lite mat som var kvar från igår, chillat ytterligare i soffan, samt tagit ett varmt bad. Med andra ord varit riktigt slöa.

Just nu sitter Dennis och spelar tv-spel, jag halvligger i soffan (för ovanlighetens skull) och Liam ja han äter "sccchhh" = Chips. Snart är det dock läggdags för lilleman och då ska mamma och pappa trycka en varsin pizza och diverse godsaker efteråt. Kanske visas det ett par avsnitt av Prison Break också. Hoppas ni alla får en mysig lördagkväll! =)

1 kommentar:

  1. Jag hade en mysig lördagkväll tillsammans med dig min käraste! <3 Jag älskar dig!

    SvaraRadera