mars 01, 2011

KLAGA LAGOM

God dag! Här sitter jag, trots att jag har hundra andra saker att hinna med innan jobbet idag. Måste åka om ungefär två timmar och bara tanken får mig faktiskt att vilja stänga in mig på rummet och dra täcket över huvudet.

Ja, för jag är så fruktansvärt trött. Trots att jag sover 11 timmar per natt så känns det som att jag skulle kunna lägga mig ner och somna, bums, när som helst. Jag har i alla fall börjat med järntabletterna nu så förhoppningsvis blir jag lite piggare om någon vecka.

Det märks verkligen av nu på Zumban och Afron att jag är gravid. Tröttheten tränger sig på och kroppen känns nästan lealös ibland. Det har blivit jobbigt att hålla armarna uppe och när passen är slut så har jag absolut ingen ork kvar. För att inte tala om benhinnorna som nu även värker när jag inte tränar...

Suck, vad jag klagar. Blir nästan lite irriterad på mig själv =) Ikväll har jag två pass på rad och på det sista så ska Denice vara med och bjuda på lite sportdryck samt proteindryck från det norska företaget Shine. Jag använder själv sportdrycken och märker av en riktig skillnad. Skulle inte klara av ett endaste pass utan den!

TTYL / Nattis

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt, men du har det nog minst lika jobbigt nu =) Hoppas att du blir piggare snart. var du mycket trött med Liam?

    SvaraRadera
  2. Va glad att du får sova 11 timmar :P Här går man upp och kissar typ 4-5 ggr/natt :P
    Bra att du får käka järntabletter. Du kommer snart bli bättre ska du se. Men det finns ingen trötthet som slår gravidtröttheten.. Suck

    SvaraRadera