juli 08, 2011

FUNDERINGAR

Ligger i soffan med min fina sambo och skrattar lite åt Adam Sandler i "Big Daddy". Det är skönt att skratta lite mitt i allt elände. Liam sover sedan ett par timmar tillbaka. Tredje natten i växasängen nu, och han har inte kommit upp en enda gång varken igår kväll eller nu. Jag är en stolt mamma till en stor kille!

Idag har vi städat lite i det stora huset, slappat i trädgården, ätit isglass och bara varit. Jag har tagit medicinen i två dagar nu och märker redan hur trött den gör mig. Hade jag inte fått sovmorgon i morse tvivlar jag på att jag klarat mig igenom hela dagen..

Funderar lite kring bebis i magen, undrar hur hon eller han påverkas. Tänker ta kontakt med MVC för att få komma och lyssna på hjärtljuden oftare. Hon rör sig fortfarande ofta och mycket i alla fall och det känns något tröstande. Mitt lilla lilla barn.

Imorgon ska jag måla lite på lilles stol och ett par köksluckor och kanske fara med mamma på loppis en sväng. Men nu ska jag skratta lite mer innan jag stupar i säng. Vad annars kan man göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar