juli 25, 2011

SÅ GICK DET PÅ MVC

Nu har vi varit på MVC och såhär såg det ut;

Blodtryck: 90/50
Blodvärde: 95, så det är ju inte konstigt att jag är trött..
Vikt: 60, har gått upp 5kg
Sf-mått: 30
Bebis hjärtljud: 138 slag per minut
Bebis position: Huvud nedåt, fortfarande rörligt men snart bara ruckbart.

Från och med nu ska jag gå en gång i veckan eller ännu oftare om jag vill det. Får en tid till Falun i vecka 35 då vi ska lägga upp en plan på hur förlossningen kommer att gå till och sedan i vecka 37-38 ska de börja undersöka om livmodertappen börjar bli mogen. Sen blir det förhoppningsvis bebis =)

Nu ska vi åka och köpa ett fint skötbord vi hittade på blocket och sedan ska det hem och pysslas lite inför lillans ankomst. Längtar så!



Pyret, vecka 32+5 <3

4 kommentarer:

  1. Men vad bra, jag tycker att det låter som det bästa tänkbara. Skönt att gå ofta och kunna hålla koll. Men vad ska ni göra åt ditt blodvärde? Sjukt lågt, mitt ligger på över 140. Inte kul att vara trött hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Du börjar allt få en riktig dunderkula nu! ;D

    SvaraRadera
  3. Vad blev de för skötbord ? :)

    /Jessica

    SvaraRadera