juli 25, 2011

iPhone saknas och MVC 11.30

Gårdagen spenderades i sängen i form av sovmorgon till 11.30, sedan skulle D och fiska och jag och Liam skulle till Camilla och hänga. Precis innan vi skulle åka lyckades jag dock tappa bort min lilla vita skönhet här hemma någonstans. Efter att ha surat och gnatat fram och tillbaka med Dennis samtidigt som vi letade så bestämde jag mig (tillslut) för att åka utan telefon. Det sved i hjärtat och jag satt med hängläpp och armarna i kors som en butter treåring hela vägen. "Vi hittar den när vi kommer hem" sa Dennis. Gjorde vi det då? NEJ! Vi vände upp och ned på hela huset och den är fortfarande borta i skrivandes stund...
Dennis säger att jag är slarvig men jag skyller på Liam, eller ett spöke. Har jag på något vis lyckats gömma den såhär bra för mig själv blir jag rädd. ÅH, Jag känner mig tom! Som att en bit saknas. Ni som har en iPhone vet vad jag pratar om. (Ni andra borde skaffa en.) Nej, hittar jag den inte snart börjar jag lipa .



Nu till något viktigare saker. Vi ska till MVC 11.30 för kontroll. Uppdaterar efteråt!

2 kommentarer:

  1. Åååå nej?! :O jag förstår om världen håller på att gå under nu för dig typ! :p

    Svar: då kanske jag inte är så dum ändå da? Eller som du skrev båda lika knäppa?! Haha skönt iaf att någon annan känner likadant!
    Ja vi vill jättegärna ses!! :)

    SvaraRadera
  2. Hade du haft en HTC med HTC Sense, så hade du kunnat se vars den är ;)

    SvaraRadera