juli 21, 2011

HUR GICK DET VID LÄKAREN?

Jo det gick ganska bra idag hos läkaren. Det märks att man måste vara envis för att få som man vill. Sjukt egentligen. Dessutom hade hon knappt någon koll på min hjärtsjukdom över huvud taget, det verkar ingen ha i den här delen av landet. Hur som helst så skulle hon prata med kardiologen samt barnläkarna i Falun igen och sedan ringa tillbaka till mig imorgon. Vet med andra ord inte alls hur det blir än, men hoppas på klara besked snart.

Vi gjorde även ett ultraljud igen för att kolla att allt stod rätt till med bebis och att hon växer som hon ska. Femte gången nu som vi sett vår skatt på skärmen, lite skillnad från förra gången då vi bara gjorde ett ultraljud och då alltså rutinultraljudet. Men bra mådde hon allt, i alla fall vad det såg ut som. Enligt datorns uträkning vägde hon runt 2 kg och följde tillväxtkurvan perfekt. Det är alltid skönt att höra, att ens barn mår bra. Speciellt under dessa omständigheter.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan med min Dennis och jäsa lite. Pappa var här för en stund sedan och bjöd oss allihop på mat från Hong Kong City. Jag uppdaterar igen imorgon när jag pratat med läkaren, och hoppas på att jag är något klokare då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar