juli 21, 2011

MVC-läkaren klockan 13.00

Uppe med tuppen som vanligt. Förstår inte riktigt varför men sedan Liam började sova i växasängen så vaknar han alltid mellan halv sju och sju, även om han lägger sig senare.. Sovmorgnar är alltså ett minne blott! Inatt kom han dessutom inklampandes vid tre för att sova (läs tumla runt) lite hos oss. =)

Idag är det dåligt väder som vanligt, så jag vet inte vad vi ska hitta på. Jag ska gå ut i garaget och sätta ihop en skänk som jag jobbat lite på i ett par dagar nu. Tror den blir kanon! Skåpluckorna i köket är nästan alla färdigmålade nu också och jag kan tala om att det blir en ordentlig skillnad. Det är lite jobb med spackel och färg och pillergöra, men jag har tur som har världens bästa pappa att tacka för att de blir fixade så pass fort ändå! Jag målar gärna men låter honom sköta det andra, haha.

Åter till dagen. Klockan 13.00 ska vi till läkaren på MVC i Ludvika. Där ska det bestämmas om jag får en igångsättning/alternativt ett kejsarsnitt. Håll alla era tummar!!

Uppdaterar på eftermiddagen.

1 kommentar:

  1. Håller verkligen mina tummar för att det går bra! =)

    SvaraRadera