juli 31, 2011

SÖMNLÖS I SMEDJEBACKEN

Jag kan inte sova. Förstår inte vad det är för fel på mig. Här går jag runt som en zombie hela dagarna för att jag är så trött men när jag väl ska försöka sova i tid så går det inte. Det enda jag gör är att ligga och grubbla. Jag funderar fram och tillbaka till jag är totalt vilse i min egen hjärna och tillslut börjar det klia i hela kroppen. Suck, blir inte klok på mig själv =)

Dennis snarkar sedan ett tag tillbaka. Pappa sover också tror jag. Liam har sovit sedan åttatiden och hunden är däckad. Jag måste också försöka somna nu, för att minimera zombie-beteendet till imorgon. Då får vi nämligen playdate-besök av Louise och lilla Wilde! Det ska bli skoj. Hoppas bara att Liam kan uppföra sig, haha. Annars får jag väl skämmas =)

Nej, god natt nu!

1 kommentar:

  1. Haha inte skämmas, de kommer nog gå kanon;D
    ska bli skoj!

    SvaraRadera