juli 19, 2011

SKA TILL MVC IDAG

Jag står inte ut. Klarade inte av att vänta till på måndag så jag ringde min barnmorska och jag skulle få komma idag klockan fyra och lyssna på bebisen och sådär. Har fått för mig att hon inte rört sig så mycket sedan igår men jag inbillar mig säkert. Förhoppningsvis.

Känner mig paranoid och allt mer psykiskt instabil. På torsdag ska jag få träffa en läkare som jag antar ska bestämma vad som är bäst att göra. Håll era tummar för en igångsättning är ni snälla!

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra och att du får en igångsättning!!

    Massa kramar / Jonna

    SvaraRadera
  2. Om jag var du skulle jag göra allt för att få en ingångsättning!! Måste ju va de bästa för dig och bebisen, med tanke på ditt hjärta och medicin...
    Jag skulle va livrädd... Håller mina tummar hårt för dig.. :)

    SvaraRadera