september 06, 2011

MÅR BAJS!

blä, jag mår bajs! Har inte sovit på hela natten. Fryser, svettas, fryser, svettas. Dessutom värker det precis överallt! Amningen gör riktigt ont och det bara krånglar. Lykke blir arg och jag blir frustrerad när det inte funkar som det ska. Hoppas det går över snart så att jag slipper ringa vårdcentralen.

Idag ska jag inte göra någonting! Om man bortser från alla de dagliga sysslorna då. Känner jag Dennis rätt så kommer jag nog att slippa de med. Han är så bra min D, som tar hand om allt det jag inte orkar. På natten är han dock rätt omöjlig. Det är inte det att han inte vill vakna när något av barnen gör det, men han är helt enkelt totalt omöjlig att få liv i! Går man då upp själv istället för att förgäves ligga och knuffa på honom så tjänar man säkert in minst tio minuter sömn =)

Nej, nu ska jag tröstäta något. Kom precis på också att Lykke blir en hel vecka gammal idag. Det går så jäkla fort!



Skruttbebis!

1 kommentar:

  1. Olle är precis likadan, det är bättre att gå upp själv på natten än att lägga energi på att väcka karln! :P

    Drygt med mjölkstockning, Jag antar att det va det jag också hade förut. jag gick som en gammal tant bara för brösten gjorde ont :P

    SvaraRadera