september 14, 2011

VÄRLDENS BÄSTA LIAM!

Liam har varit jätte duktig på dagis även idag! Dennis var dit och lämnade honom halv nio, sa hejdå och kom sedan hem. Inte en tår! Hoppas verkligen att det går lika bra när jag ska lämna, även om jag tvivlar lite på det...

Hur som helst så älskar han verkligen att vara på dagis och det känns ju toppen! Han är dessutom snäll mot de andra barnen. Slåss inte, knuffas inte, nyps inte, bits inte. Nej han tycks (peppar peppar) ha kommit förbi den perioden. Åhhh, jag är en sådan stolt mamma!!


Världens bästa Liam!

2 kommentarer:

  1. Gud så härligt! Det bästa som finns är när man kan bli riktigt stolt över sina barn =) Kul att han trivs så bra, det var kanske precis detta han behövde. Få leka med i sin ålder =)
    Mindie trivs också riktigt bra just nu och jag blir verkligen glad när hon springer raka vägen in och vill leka och när jag kommer och ska hämta henne så vill hon visa alla leksaker och berätta vad hon gjort samtidigt som hon inte vill följa med hem =)

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det går bra!! :D

    SvaraRadera