september 08, 2011

we are family

Sitter relativt nyvaken och äntligen feberfri och suger på en kopp the i min ensamhet. Minstingen sover än och Liam och Dennis är på dagis, dag två. Väntar med spänning på att de ska komma hem så jag får höra hur det gått!

Hoppas på att det går lika bra som igår. Liam pratade om att "leka dagis" hela eftermiddagen och kvällen och verkade verkligen älska tanken på att gå dit idag igen. Kan fortfarande inte fatta att min lilla kille blivit så stor. Antar att jag måste försöka vänja mig vid tanken dock, för mindre blir de ju inte =)

Nej nu ska jag försöka ta tag i att vika in hur mycket torr tvätt som helst i garderoberna och sedan får vi se vad dagen bjuder på. Den ska i alla fall spenderas med världens bästa lilla familj och det är för mig det viktigaste! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar