september 20, 2011

DE ONYTTIGA SOM VILL VARA NYTTIGA

Då har fyra av fem timmar utan mitt busfrö gått och snart ska jag placera Lykke i vagnen för att gå och hämta hem honom. Lykke har sovit precis hela tiden sedan jag kom hem så jag har passat på att slöa ordentligt jag också. Fast jag har målat lite gräslig furu också =)

När vi kommer hem igen ska jag börja med lite mat. Har tagit upp lax och räkor ur frysen och tänkte göra en soppa på det, grönsaker och kanske någon potatis. Nyttigt och gott! Och det kan vara bra att äta lite nyttig mat, för Dennis är nämligen ledig imorgon. Det betyder att det blir myskväll/lillfredag ikväll, vilket i sin tur betyder godis och diverse inte så nyttiga ting :P Vi unnar oss väääldigt mycket, väldigt mycket för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar