september 20, 2011

UPPÅT!

Hejsvejs! Idag känner jag mig mer uppåt än på länge. Lämnade Liam på dagis för första gången (eftersom det var Dennis som skolade in honom) och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Han blev inte ledsen idag heller utan förstod att jag skulle åka och började leka på en gång.

Det är första gången han ska vara där full tid, dvs fem timmar, så nu ligger jag här hemma i sängen och funderar på vad jag ska hitta på =) lilltjejen sover så det är alldeles tyst och tomt och konstigt, men jag måste erkänna att det är ganska skönt med ett break...

Eftersom lille fått in som rutin att vakna 05.30 var eviga morgon så ska jag nog passa på att vila lite nu. Eventuellt ska jag måla lite i hallen här uppe också. Det är så kul att renovera och bara vi är färdiga med hallarna så ska vi ge oss på badrummet uppe. Efter det blir det nog nya tapeter i de flesta rummen, och även lite nya golv om man får drömma lite =)

Nej vila var det. Avslutar med en bild från eftermiddagsmyset igår.


Världens bästa ungar!

1 kommentar: