september 17, 2011

TOPPENFREDAG

Igår hade jag, Lykke och Camilla en riktig mysdag på Kupolen. Vi shoppade, lunchade OCH fikade. (det här med vikten var det ja...)

Jag köpte en Laban-leksak till vagnen, två nappar och två par vantar till Lykke. Av Camilla fick hon en jättesöt tunika!

Till lille köpte jag också två par vantar, samt en one piece. (kunde inte låta bliii!) vi är ju familjen sparkdräkt. (Snart, ska bara övertala Dennis om att det är det ultimata klädesplagget först). Märks det att jag gillar att pratskriva inom dessa -> ( )

Till mig själv köpte jag tre tråkiga baslinnen och ett par svarta jeansleggins =) Köpte dessutom sempers magdroppar till Lykke. Alltid bra med lite probiotika!

På kvällen myste vi här hemma med lite god mat jag, D, Camilla och Sebastian. Hade en toppendag helt enkelt och min lilla mini var så duktig på Kupolen. Inte ett pip knappt =)


Nej hon slumrade mest =)

1 kommentar:

  1. Helt underbar dag! Tack för att ni finns <3

    SvaraRadera