september 09, 2011

BVC MED LILLTJEJEN

Fick feber inatt igen... Och skitont i ena tutten! Var på BVC med lilltjejen nyss och då fick jag låna en elektrisk pump som jag ska prova. BVC-sköterskan här i Smedjebacken verkar bra, och må ni tro vad tösen har vuxit sen hon föddes!

Hon är tio dagar gammal idag, väger 3320g och är 51,5cm lång. Hon har alltså gått upp 320g och vuxit tre och en halv centimeter! Mat får hon alltså i sig i alla fall =)

Liam har varit på dagis även idag och det går fortfarande lika bra. Han älskar att vara där och vill inte gå hem. Nästa vecka ska han få börja vara där själv en stund så det ska bli spännande att se hur det går.

Nej nu ska jag knapra i mig en Alvedon tror jag, tycka lite synd om mig själv. Kanske pumpa ett par liter. Choklad och cola blir det till kvällen, helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar