april 01, 2011

ÄLSKAR NÄR ENS LIV HÄNGER PÅ FÖRSÄKRINGSKASSAN

Idag är det fredag. Fredag som i titta på huuuuuuus! Klockan 14.30 ska vi dit, så jag återkommer efteråt =)
Nu verkar ju jag jätteglad idag men jag är faktiskt lite butter också, eftersom vi inte får ta ett huslån förrän jag fått reda på preliminärt vad jag kommer att få för föräldrapeng i höst, och ringer man till försäkringskassan och ber lite snällt att få ett besked, ja så snäser de bara av en med den gamla dängan om 30 dagars handläggningstid! Gotta loooove it :D

 Återkommer hur som helst när vi tittat på huset!

1 kommentar:

  1. Ja kaggen lever verkligen sitt egna liv . Ibland är den bauta och ibland är den mini . Galet ! :)

    http://www.forsakringskassan.se/tjanster/berakna_fp/nav/privatpers/foralder/planera
    bra sida att räkna hur mycket man får ut ! :)

    Puss

    SvaraRadera