april 23, 2011

SHOPPINGMYSDAG

Igår strosade vi runt lite inne på gallerian i Ludvika, där vi var i princip helt själva nästan. Vi köpte ett par vårskor till Liam och sedan tänkte vi att det var lika bra att utnyttja "Tag 3 betala för 2" på Lindex, så där köpte vi det här till lille:

 Och så ville vi förstås köpa första plagget till lilltjejen i magen. Eftersom det är vår nu så hade de ju mest kortärmat och hon kommer ju i September så därför fick det bli en söt pyjamas =)
När vi handlat färdigt åkte vi till Toffes och myste i solen med en varsin glass. Sedan köpte vi med oss en blombukett och for hem till Camilla på fika. Vi blev dock inte speciellt långvariga då L fick ett utav sina världskända raseriutbrott mitt i kalasandet. Bara att skämmas ihjäl, packa ihop och åka hem. Väl hemma fick han gå och sova och vi hade sedan grillpremiär på balkongen, jag och min Dennis. När vi ätit kollade vi på Talang och ett avsnitt av Dexter som vi väl hann halvvägs in i, innan vi båda slocknat på soffan =)

3 kommentarer:

  1. Gudars vilka tuffa shorts =)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår det, jag kommer nog bli lika om jag får en pojk =)
    Liam kommer säkert på att det är nice att slippa blöjan tillslut ska du se =)

    SvaraRadera
  3. Svar: Aha ok, verka ju nice!! :D
    Hoppas ni får det;)

    Vi bor på Malmgatan, i ett av höghusen nedanför skolan.. :)
    Än spå länge iaf.. :P

    SvaraRadera