april 13, 2011

LÄNGRE UPPDATERING ULTRALJUDET

Morrn! Inlägget jag skrev igår kväll om ultraljudet var så kortfattat och ihopstressat så jag känner att jag vill tillägga ett par saker, haha! Barnmorskan som utförde undersökningen var verkligen jättebra. Hon pratade med oss hela tiden och visade vad hon såg, vilket den som gjorde rul när L låg i magen inte gjorde. Dessutom tog hon sig tid till att få ett par riktigt fina bilder. Vi gick därifrån med en riktigt härlig upplevelse i bagaget helt enkelt =)

När hon sa att hon till 97% trodde att det var en flicka så blev både jag och Dennis superglada. Vi hade i hemlighet hoppats lite på en lillasyster, även om vi nu absolut inte hade blivit besvikna om hon visat upp en liten snopp heller. Men tanken på ett barn av varje gör mig helt pirrig inombords. Nu vill jag köpa bebiskläder igen! Någon som är på?

1 kommentar: