april 01, 2011

HUSET

Nu har vi varit och tittat på huset och det var jättefint. Stora fina ytor och ljusa rum. Helt klart intressant! Dessutom så har vi efter lite om och men i alla fall fått ett lånelöfte nu, så egentligen är det bara att tuta och köra.

Det var fem andra spekulanter där och spanade, så förmodligen kommer det att bli budgivning. Det ska bli spännande att se vad det blir sålt för. Vi får se, vi får se =)

Nu ska jag slänga på en köttgryta på spisen som ska få stå och puttra till vi ska äta ikväll. Sedan ska jag fixa med lite fakturor och så innan jag tar helg. Fick ett mejl igår från två till som var på prova-på i Onsdags och de ville anmäla sig till själva kursen. Så alltså var det 21 av 22 som ville fortsätta Zumba med mig. Skoj att höra!

Ha en mysig helg allihop, för det ska jag ha.
/ N

1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag blev lite paff själv när hon berättade hur de gick till. Men tydligen så va detta dagis först i Smedjebacken som har det på detta vis, det är en "ny metod" och ska tydligen vara bättre för barnet har jag hört efter lite efterspan ;P Så jag hoppas det går bra! =)

    SvaraRadera