april 16, 2011

hårda magmuskler?

Eftersom jag mer än ofta får höra att jag har sådan liten mage för att snart ha gått halva tiden så passade jag på att fråga vad det kan bero på när vi var på ultraljudet. Jag trodde att det kanske hade att göra med hur moderkakan ligger osv, men tydligen så påverkade det ingenting alls. Hon sa att jag helt enkelt har så pass starka magmuskler att de liksom håller allt inne. Haha, och det var ju roligt att höra!

Vecka 19
Trevlig lördag på er, nu ska jag och min tvättbräda snart trycka en pizza ;)

3 kommentarer:

  1. Då har nog jag väldigt svaga magmuskler, för som du ser ut nu såg jag ut i typ v 11-12 :P haha!

    SvaraRadera
  2. hahaha det förklarar varför jag är så stor då! Jag har inga alls med andra ord! ;P

    SvaraRadera
  3. Jag var också väldigt liten när jag var gravid. I v.15 syntes det knappt, så man får väl hoppas att man inte blir att se ut som ett berg nästa gång. xD

    SvaraRadera