april 17, 2011

dagens

Dagen har spenderats med Camilla. Jag tog med mig lille och åkte hem till henne före lunch. Vi gick upp till lekparken där L fick gunga lite. När han såg ut att kunna somna när som helst bestämde vi oss för att gå tillbaka. Väl hemma hos henne bjöd hon på god mat och sedan tog vi varsin polo och for hem till oss för lite fika.

Efter diverse godbitar, pingu och teletubbies bestämde vi oss för att vi var sugna på lite godis från hemmakväll, så vi packade in barn och hund och for iväg. Lite godis förvandlades snabbt till mycket (1,2 kilo VAR för att vara mer exakt) när vi såg att man fick mängdrabatt...

Hur som helst, Dennis hämtade sedan upp oss hemma hos Milla och nu sitter jag här, med en bebis i sin säng, en i mitt knä och en i magen, alla sovande. Lugnet är väldigt behagligt, men jag längtar efter min Dennis som snart kommer hem med lite mat att matcha godispåsen med. Dessutom är det Jersey Shore på teve nu och efter det ska vi se ett par avsnitt av Dexter. Söndagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar