april 07, 2011

DRÖMMER

Jaha, här sitter jag som vanligt medan lille sover middag. Gick just in på Ikea.se och drömde mig bort lite. Drömde om massor av nytt och fint, vitt och ljust. Om en hel del pengar att använda på ett helt eget hus... Förhoppningsvis blir det kanske lite verklighet snart =)

Idag sov vi ända till 09.00-snåret, vilket såklart var skönt, men av någon anledning känner jag mig alltid tröttare när jag sovit så pass länge än när vi gått upp runt 07.00. 11 timmar kanske är lite väl mycket sömn? =)

När vi gott upp och ätit frukost så började lillepille att rycka i sin overall, så det var bara för hans mamma att lyda, klä på oss båda och traska ut. Det blåste som tusan men vi trotsade vädrets makter och gick till lekparken där vi gungade och åkte lite rutschkana. Liam har inte varit något stort fan av att vara ute tidigare men nu verkar han gilla det mer och mer och det gör hans mamma glaaaad =)

(Bild från tidigare i vintras)

Nu ska jag inta soffläge en stund innan monstret vaknar igen.
TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar